login Uvodní stránka O nás Blog

profesionální web design a vývoj webových aplikací

Produkty a Služby

TravelSoft Incoming (internetový katalog a objenávkový systém pro cestovní kanceláře)

TravelSoft CMS (jednoduchý redakční systém pro správu obsahu)

TravelSoft eShop (internetový katalog a eShop)

TravelSoft Fitness (rezervační systém pro fitness kluby)

Grafické návrhy a webdesign (grafické návrhy, reklamní bannery, tiskoviny)

SEO optimalizace (optimalizace stránek pro vyhledávače)

Webhosting Webhosting (webhostingové služby, správa domén)

Reference

www.lazne.net (produkt TravelSoft Incoming)

www.cedok.com (produkt TravelSoft Incoming)

www.e-aukce.com (produkt TravelSoft CMS)

www.kaprarina.cz (produkt TravelSoft eShop)

rezervace.amazonky.eu (produkt TravelSoft eShop)

ostatní projekty

Kontakt
tel.: +420 475 201 968
informace a technická podpora
 

katalog zboží a internetový obchod (eShop)
TRAVELSOFT ESHOP

Virtuální katalogy

internetový obchod (eShop)

Výhodou řešení TravelSoft eShop je možnost definování libovolného množství "virtuálních" katalogů nad fyzickými položkami (konkrétním zbožím) prodejce. Virtuální katalog definuje seznam zboží a jeho uspořádání do skupin. Pomocí nástroje pro administraci eShopu může klient (provozovatel internetového obchodu) definovat několik katalogů obsahující pokaždé vybranou část kompletního sortimentu zboží. Tyto katalogy pak lze pomocí xml konfiguračního souboru přiřadit k jednotlivým doménám, na kterých klient provozuje své internetové obchody. Tzn. lze např. vytvořit dva různé katalogy různého sortimentu určené pro Evropu resp. zámoří. Zboží lze samozřejmě mezi katalogy i sdílet.

internetový obchod TravelSoft eShop

Struktura prodejních katalogů

SKUPINY POLOŽEK resp. jednotlivé položky v KATALOGU jsou uspořádány hierarchicky a tvoří tzv. elementy ve stromové struktuře katalogu. Skupiny položek mohou obsahovat vnořené skupiny položek nebo POLOŽKY.
Element typu POLOŽKA pak obsahuje jeden nebo více elementů typu ZBOŽÍ, což je konečná prodejní jednotka s unikátním kódem zboží a je vázaná na koncovou cenu.

Systém vlastností jednotlivých elementů ve struktuře katalogu je definován jako dědičný, tzn. pokud např. skupina položek bavlněná trika má vlastnost materiál = bavlna, veškeré další vnořené skupiny položek, položky a zboží implicitně tuto vlastnost přebírají (explicitně se dá vlastnost samozřejmě přepsat). Výhodou tohoto řešení je, že není třeba opakovaně definovat shodné vlastnosti pro každou položku nebo zboží, v případě změny se tak děje pouze jedinkrát na jednom místě - v elementu SKUPINY POLOŽEK. Je na uvážení správce obchodu, do jaké míry vlastnosti dědičnosti vlastností využije.

Vlastnosti elementů v katalogu (skupin, položek a zboží)

Všechny elementy v katalogu eShopu mohou obsahovat libovolný výběr z vlastností definovaných v číselníku vlastností. Tento číselník je plně v rukou klienta - administrátora, tzn. pomocí aplikačního rozhraní lze libovolně zadávat nové vlastnosti podle sortimentu prodávaného zboží, určovat jejich důležitost při zobrazování, nebo třeba stanovit definiční obor hodnot, kterých mohou nabývat. Je možné definovat vlastnosti:

  • hodnotové resp. textové (popis, barva, velikost...)
  • obrázkové (fotogalerie skupiny, položky, zboží), např. malý náhled obrázku + velký detail apod.
  • odkazové, např. url adresa na stránky výrobce, recenze apod.
  • přílohy, např. prohlášení o shodě, pdf s technickými údaji, návody, letáky apod.
  • html - viz. článek redakčního systému TravelSoft CMS (tzn. může kromě dokonale formátovaného popisu obsahovat diskuzi, anketu, fotogalerii, faq atd.)
Lze také určit, podle kterých vlastností může zákazník filtrovat seznam položek katalogu (např. velikost = XL a barva = červená).

Ceníky zboží

Stejným způsobem jako virtuální katalogy zboží lze vytvářet na sobě nezávislé ceníky v libovolných měnách. Tyto ceníky pak spolu s vybraným katalogem určují konfiguraci pro konkrétní doménu, na které je provozován eShop. V praxi lze tedy podle potřeby prodávat za jiné ceny např. v USA oproti Evropě nebo tuzemskému trhu.
Ceníky kromě základní ceny obsahují podporu pro zboží v akci (separátní akční ceníky) a tři kategorie pro množstevní slevy (cena při odběru více jak n jednotek). Kromě množstevních slev lze u vybraného zboží aplikovat kategorie pro slevy z obratu.

Správa objednávek

Součástí TravelSoft eShop je i administrace objednávek a statistiky prodeje podle provozovaných domén (eShopů).


číselník vlastností

seznam zboží

editace položky

zpracování objednávky

NOVINKY

TRAVELSOFT ESHOP

ODKAZY NA REFERENČNÍ PROJEKTY

VAŠE DOTAZY, POPTÁVKA

jméno: 
firma:
e-mail:
telefon:
www:
typ aplikace:

 odeslat

TRAVELSOFT

PRODUKTY A SLUŽBY

 
fitness.travelsoft.cz | www.magnus1.cz | Patalik
©2010 TravelSoft all rights reserved.
TravelSoft CMS 3.6