login Uvodní stránka O nás Blog

profesionální web design a vývoj webových aplikací

Produkty a Služby

TravelSoft Incoming (internetový katalog a objenávkový systém pro cestovní kanceláře)

TravelSoft CMS (jednoduchý redakční systém pro správu obsahu)

TravelSoft eShop (internetový katalog a eShop)

TravelSoft Fitness (rezervační systém pro fitness kluby)

Grafické návrhy a webdesign (grafické návrhy, reklamní bannery, tiskoviny)

SEO optimalizace (optimalizace stránek pro vyhledávače)

Webhosting Webhosting (webhostingové služby, správa domén)

Reference

www.lazne.net (produkt TravelSoft Incoming)

www.cedok.com (produkt TravelSoft Incoming)

www.e-aukce.com (produkt TravelSoft CMS)

www.kaprarina.cz (produkt TravelSoft eShop)

rezervace.amazonky.eu (produkt TravelSoft eShop)

ostatní projekty

Kontakt
tel.: +420 475 201 968
informace a technická podpora
 

optimalizace www stránek pro vyhledávače
SEO (Search Engine Optimization)

Optimalizace stránek pro vyhledávače vyžaduje poněkud komplexnější přístup a představuje běh na delší trať. Pokud je zákazník ochoten akceptovat fakt, že výsledek se dostaví nejdříve po týdnech až měsících, následuje mravenčí práce, jejíž výsledek není zcela zaručen. Celá optimalizace je založena na jednoduchém principu - majitel www stránek může v hlavičce stránky deklarovat pouze to, co stránka skutečně obsahuje. Tento obsah se koncentruje do tzv. klíčových slov, na která je celý obsah zoptimalizován. Z pohledu internetového vyhledávače se jedná o jediný logický požadavek - poskytnout svému klientovi pokud možno co nejhodnotnější výsledek na jeho požadavek hledání. To je celý princip.

Poté následuje řada dalších mechanizmů, jak přesvědčit vyhledávače, že právě ten Váš obsah je ze všech nejhodnotnější, obsahuje nejvíc požadovaných informací, nejlepší obrázky, je nejaktuálnější a pro všechny ostatní vzorem. V tom spočívá tajemství úspěchu každého, kdo se optimalizací zabývá a má výsledky.

Příklad optimalizace internetového katalogu www.lazne.net

Cílem tohoto projektu bylo dosažení prvních pozic na www.seznam.cz vzhledem k charakteristickému typu potenciálního klienta pro lázeňské pobyty.

Jako klíčová slova byla určena lázně resp. wellness, v tomto pořadí. Pro vnořené stránky jednotlivých destinací byla stanovena klíčová slova vždy jako kombinace slova lázně a názvu destinace, tzn. např. lázně Karlovy Vary. Tyto stránky byly optimalizovány pouze pomocí obsahu (žádné další rozsáhlé registrace v katalozích nebo získávání křížových odkazů).

Výsledek optimalizace pro vyhledávače - www.lazne.net na slovo lázně

doménaklíčové slovovyhledávačpozicecelkový počet výsledků
24.05.2010www.lazne.netlázněSeznam1. stránka / 1. pozice6 457 041
24.05.2010www.lazne.netlázněGoogle (CZ)1. stránka / 3. pozice4 660 000 výsledků

www.lazne.net - Seznam

www.lazne.net - Google
 

Další výsledky optimalizace (stav 24.05.2010)

  • Seznam: www.lazne.net na slovo wellness - 1. stránka | 9.pozice
  • Seznam: www.lazne.net na slova lázně Karlovy Vary - 1. stránka | 8.pozice | celkem 1 229 723 výsledků
  • Seznam: fitness.travelsoft.cz na slova rezervační systém fitness - 1. stránka | 3.pozice
  • Google CZ: www.lazne.net na slovo wellness - 2. stránka | 2.pozice | celkem 102 000 000 výsledků
  • Google DE: www.kurort-tschechien.de na slova kurorte tschechien (tschechei) - 1. stránka | 3.pozice
  • Google DE: www.kurort-tschechien.de na slova Kurort Karlsbad - 1. stránka | 4.pozice

ODKAZY NA REFERENČNÍ PROJEKTY

VAŠE DOTAZY, POPTÁVKA

jméno: 
firma:
e-mail:
telefon:
www:
typ aplikace:

 odeslat

 
fitness.travelsoft.cz | www.magnus1.cz | Patalik
©2010 TravelSoft all rights reserved.
TravelSoft CMS 3.6